S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Potvrzením souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

Proč nakupovat u nás?

1. Naše nářadí patří mezi nejlevnější na internetu..

2. V nabídce máme stovky nářadí a přípravků

3. Jsme také prodejci autodílů - nářadí máme prověřené

4. Více jak 420 osobních odběrných míst

5. ZDARMA výměna zboží za jiné (i levnější)!



Zasíláme:
nejlevněji již od 59 Kč po celé ČR

Jsme spolehlivá firma!

Hodnocení zde


 


 


Obchodní podmínky » Reklamační řád + formulář
Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti mezi prodávajícím, tj. Michal Hlavica (www.specialni-naradi.cz), Mštěnovice 30, Lešná 756 41, dále jen „prodávající“, na straně jedné a kupujícími na straně druhé.

Při řešení reklamace kupujícího maloobchodního spotřebitele se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy.

Při řešení reklamace kupujícího podnikatele (velkoobchod) se reklamace řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.

Kupující spotřebitel i podnikatel je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

 

2. Doba záruky

Délka záruky, pokud není uvedeno jinak, je standartních 24 měsíců. Výjimkou mohou být například repasovaná turbodmychadla se zárukou 1 rok, některé podvozkové díly se zárukou 3 roky nebo tažná zařízení s doživotní zárukou atd.

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí nebo vyzvednutí zboží.

V případě výměny zboží počíná běžet nová záruční doba okamžikem převzetí nového zboží.

 

3. Záruční podmínky

Kupující je povinen, aby bezprostředně při dodání zkontroloval spolu s dopravcem stav balíku (počet balíků, neporušenost balíku a pásky, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená a uvést ji u přepravce jako poškzenou nebo neúplnou. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Záruku nelze uplatnit v těchto případech:

  • vypršením záruční lhůty
  • mechanického poškození, neodborné instalace, neodborného zacházení či obsluhy, zanedbání běžné péče
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
  • Vady způsobené běžným užíváním

Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři). Pro uvedení závady požadujeme písemnou formu v reklamačním formuláři.


4. Postup vyřízení reklamace

Kupující doručí na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu eshopu, tj. Michal Hlavica, Mštěnovice 30, Lešná 756 41. Se zbožím je nutné poslat řádně vyplněný reklamační protokol a fakturu a to buď emailem nebo přiložený v balíků

Eshop www.specialni-naradi.cz posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o důvodnosti reklamace, pokud je to možné, ihned. Při zretelné vadě výrobku nebo materiálu výrobku zasíláme ihned zboží nové!

V případě, že prodávající nebude schopen určit, zda-li se jedná o vadu výrobku nebo neodborné zacházení či jiný důvod, který by mohl podléhat neuplatnění reklamace, prodávající zašle výrobek na posouzení výrobci a u kupujícího spotřebitele je prodávající povinen celou reklamaci vyřídit do 30 prac. dní. U kupujícího podnikatele se prodávající bude řídit dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.

Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Lhůta určená podle dní počíná dnem obdržení reklamovaného zboží spolu s řádně vyplněným formulářem a fakturou.


Prodávající má právo po kladně vyřízené reklamaci na výměnu zboží za stejné nebo v podobné cenové relaci. Ovšem v úvahu připadají i tyto řešení kladně vyřízené reklamace:

  • výměna zboží za stejné (nové)
  • oprava reklamovaného zboží, pokud zboží lze opravit
  • výměna zboží za jiné v podobné cenové relaci
  • vrácení peněz

po vzájemné domluvě, vrácení penež za vyreklamované zboží (tento krok nám po první reklamaci zákon neukládá, ale při slušném jednání zákazníka jsme v někteých případech i na tento krok ochotni přistoupit.)

 

reklamační formulář ke stažení zde